عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 14 بهمن 1394
بازدید : 980
نویسنده : آوا

» :: گزارش کارآموزی صنایع فولاد (صبا فولاد) 


گزارش کارآموزی صنایع فولاد (صبا فولاد)

رشته تحصیلی:مهندسی صنایع
محل کار اموزی:صنایع فولاد چهارمحال

آفیس ، فرمت داک ، 69صفحه


چکیده:

امروزه برنامه ریزی و کنترل موجودیها از مهمترین فعالیت های مهم واساسی در واحد های صنعتی به شمار می رود .فعالیتهای متمرکز شده با عنوان کنترل موجودیها همواره مورد توجه خاص مدیریت بخش کنترل مواد وسفارشات و مهندسی صنایع است .سایر واحدهای صنعت نیز با توجه به اهداف و وظایفی که به عهده دارندهریک به نوعی خاص سیاستهای رایج در فعالیتهای برنامه ریزی و کنترل موجودیها را مورد مطالعه قرارقرار داده وبنابر مصالح خود به نوعی سیاست و خط مشی برای اداره این فعالیت گرایش دارند. هدف اصلی امور برنامه ریزی و کنترل موجودی ان است که باتجزیه وتحلیل شرایط و هزینه ها مناسب ترین سیاست ها را برای سفارش و نگهداری موجودی در کارخانه اتخاذ نماید. در این گزارش که در کارخانه فولاد بروجن صورت گرفته به برسی کنترل موجودی وانبار پرداخته ایم.

مقدمه:
شهرستان بروجن یکی از شهرستان های استان چهار محال و بختیاری است که در شهرک صنعتی ان با توجه به وجود نیروی انسانی متخصص وکار امد شرکتهای متعددی وجود دارد در این میان شهرک صنعتی جدید سفیددشت واقع در شهر سفیددشت که شهر کوچکی در شهرستان بروجن است و
چند سالی از تاسیس ان میگذرداز پیشرفت قابل ملاحظه ای برخوردار گشته است و شرکت های جدید و نوبنیان با توجه به موقعیت جغرافیایی زمین مناسب و پهناوروهمچنین جاده دسترسی مناسب و امکانات کامل صنعتی از قبیل برق فشار قوی و ضعیف آب گازو خطوط تلفن اقدام به تاسیس کارخانه در این محل گردانیده اند. در بین این کارخانجات و صنایع تولیدی مختلف می توان به مجتمع صبا فولاد زاگرس که یکی از زیر مجموعه های مجتمع صنایع فولاد چهار محال می باشد اشاره کرد.
صنایع فولادچهارمحال که یکی از طرح های هشت گانه فولاد استانی است که در 35 کیلومتری جاده بروجن به شهرکرد قرار دارد و عملیات اجرایی ان در تیر ماه سال1386 در زمینی به مساحت 250هکتار اغاز شد.
مشخصات فنی این طرح شامل.....

خرید و دانلود محصول

 

 

1394/11/13



:: موضوعات مرتبط: گزارش کارآموزی , ,
:: برچسب‌ها: گزارش , کارآموزی , صنایع , فولاد , (صبا ,
تاریخ : چهار شنبه 14 بهمن 1394
بازدید : 968
نویسنده : آوا

» :: کاراموزی رشته حسابداری 


کاراموزی رشته حسابداری

محل کاراموزی:حسابداری اموزشکده چمران

آفیس داکس 12 صفحه

 

مقدمه 
قسمت حسابداری مهمترین بخش هرموسسه و یا شرکت میباشد به گونه ای که اگر این قسمت در یک شرکت وجود نداشته باشد ادامه حیات ان با مشکل روبرو میشود و از طرف دیگر هر موسسه خواسته یا ناخواسته از سیستم حسابداری پیروی میکند از این رو حسابدار یک موسسه داری اهمیت خواصی می باشد که نیاز به مهارت و تجربه دارد و فقط درس های تئوری کفایت نمیکند از این رو باید در هنگام اموزش های تئوری اموزش های عملی نیز بییند تا بتواند از وظایف و حیات موسسه حمایت کند.
برای همین منظور وزارت علوم درسی با عنوان کاراموزی که 2واحد و در مقطع کاردانی میباشد اختصاص داده است تا دانشجویان بتواند همزمان با اموزش تئوری اموزش های عملی نیز ببینند. 

خرید و دانلود محصول

 

 

1394/11/13



:: موضوعات مرتبط: گزارش کارآموزی , ,
:: برچسب‌ها: کاراموزی , رشته حسابداری ,

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 صفحه بعد

منبع تمامی مطالب این وبلاگ از سایت prozhe.com می باشد.

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود پروژه و آدرس http://prozhee.loxblog.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با تشکر






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 777
بازدید کل : 139342
تعداد مطالب : 500
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com